Poșta Română atrage atenția asupra unei campanii de phishing care folosește identitatea companiei pentru a înșela utilizatorii

0
22

Compania Națională Poșta Română atrage atenția asupra unei campanii de phishing care folosește identitatea companiei pentru a înșela utilizatorii.

„Compania Naţională Poşta Română atrage atenţia tuturor clienţilor săi asupra celei mai recente campanii de phishing care foloseşte identitatea companiei pentru a înşela utilizatorii. În ultimele zile, au fost raportate numeroase cazuri în care atacatorii trimit mesaje tip SMS – smishing ce par a fi de la Poşta Română, solicitându-le destinatarilor să acceseze un link pentru a completa date personale necesare livrării unui colet”, informează Poșta Română.

Poșta Română: „Atenție!”

Compania Națională Poșta Română le reamintește tuturor persoanelor care primesc astfel de mesaje să nu dea curs solicitării.

Atenţie! Mesajele conţin un link scurtat (short URL) care redirecţionează utilizatorii către un website ce imită vizual pagina oficială a Poştei Române. Scopul acestei pagini false este de a colecta informaţii sensibile, cum ar fi datele personale sau detaliile financiare ale victimelor”, precizează compania.

Persoanele care primesc un astfel de mesaj suspect sunt sfătuite să nu acționeze impulsiv și să citească cu mare atenție conținutul mesajului și să verifice dacă există unele detalii suspecte ori neobișnuite, să nu deschidă mesajul și să îl marcheze rapid ca Spam. Totodată, nu trebuie să acceseze link-ul și trebuie să sesizeze de îndată Directoratul Național de Securitate Cibernetică (DNSC) la adresa https://dnsc.ro/contact.

Poșta Română nu solicită niciodată clienților să furnizeze informații bancare confidențiale, numere de card, coduri PIN ori efectuarea unor plăți online ale unor taxe de livrare.

Fiţi precauţi şi informaţi şi nu divulgaţi niciun fel de date personale sau financiare în urma unor astfel de solicitări”, au mai spus reprezentanţii Poştei Române.

Scrie un comentariu